Servicedesk – Bereikbaarheid

De servicedesk van Care Solutions staat tijdens de kantooruren voor u klaar. Wij zijn dus bereikbaar op alle werkdagen van 9 uur tot 17 uur. Een team van medewerkers staat ter beschikking om u direct te woord te staan.  De Care Solutions servicedesk is als volgt te bereiken:

  1. Telefonisch: 03/800 5 800. Een Care Solutions Support Analyst die speciaal getraind is, zowel technisch als praktijkgericht, neemt de oproep aan en analyseert het probleem. Waar mogelijk zorgt hij meteen voor een verveling van het probleem (eerstelijns) of eventueel zorgt hij ervoor dat de juiste persoon u terugbelt (tweedelijns).
  2. E-mailservicedesk@caresolutions.be
  3. TeamViewer: In de meeste van onze pakketten is assistentie op afstand voorzien, waarbij wij rechtstreeks het scherm van de gebruiker overnemen. We doen dit aan de hand van het pakket TeamViewer. Voor de zorgapplicaties WZD en WZM is dit te bereiken via het hoofdscherm, rechtsboven onder de “i”. Ook in de modules MSVB en Quint is deze optie reeds ingebouwd.

Voor de andere pakketten geven we u de mogelijkheid om onze tool te installeren en te gebruiken wanneer nodig:  Klik hier om onze supporttool te downloaden. Wanneer gevraagd wordt om het bestand uit te voeren of op te slaan klikt u op UITVOEREN en beantwoordt u vervolgens JA op de vraag of u zeker bent. Toegang tot uw server is een voorwaarde voor een vlotte dienstverlening. Alle installaties, support en updates worden immers vanop afstand (remote) door ons uitgevoerd.

Hebt u nog geen Service Level Agreement?